donderdag 29 september 2011

Sweet sixteen (yesterday) + Make-up trends.

Ik heb al 100 miljoen jaar niet meer gepost, maar het is echt heel druk op school. Gelukkig had ik gisteren een korte dag, (tot 12 uur) (dat had ik even geregeld ;) Want gisteren was ik jaaaaaaaarig. Ik ben echt blij dat ik eindelijk 16 ben. Het was een hele gezellige dag, met veel familie en een aantal vrienden die na hun lange schooldagen nog even langs kwamen. Echt leuk. (: Morgen alleen nog Spaans en patroontekenen en dan weekend! (:    X
Make-up trends najaar 2011 boven: De grafische en getekende ogen zijn bij veel shows gezien. Linksboven -  Ports 1961. Rechtsboven - Louis Vuitton. Linksonder - Anna Sui. Rechtsonder - Lavin.
Onder: Voor de mond geld dit najaar; zéer nude of Bloedrood (gezien bij Gucci) Bron: GLAMOUR augustus 2011

Eigen foto's. 

4 opmerkingen: