dinsdag 6 september 2011

How do you look at the boy you love and tell yourself it's time to walk away?

Ik vind de quote hierboven zo mooi. Hij komt uit de film 'The Vow'. Die film komt volgend jaar op valentijnsdag uit en Channing Tatum & Rachel McAdems spelen de hoofdrollen. Klik HIER voor de mooooie  trailer. (: Mijn maandagavonden zijn vanaf nu, voor een tijdje volgepland aan HNTM en Project Catwalk. Allebei zulke leuke progamma's. 
Vandaag was een rainy day. Maar dat weerhield mij er niet van om te genieten van mijn laatste paar dagen vrijheid. (: Ik heb mijn haar geverfd met een kleurspoeling in de kleur donkerbruin. (Als het goed is houd hij ongeveer 28 dagen). En ik heb de tekening (is het wel een tekening? haha) hieronder gemaakt. De onderste foto komt uit een map, ergens uit een ver uithoek van mijn computer. Ik maakte hem vorig jaar lente met mijn moeders fototoestel. Niet lang daarna liet ik haar fototoestel vallen, ging hij stuk, kregen wij een nieuwe en maakte mijn broertje tot onze verbazing het kapotte fototoestel met behulp van een internetsite met informatie. Toen hadden we er 2. Maar ik was wel erg geschrokken, dus kocht ik er zelf één. Er staan nog meer zulke lentefoto's uit '10 in die map. Die zal ik binnenkort posten. (: 
Lots of love, Lisanne.




2 opmerkingen: