vrijdag 7 oktober 2011

TODAY SHOPLOG

Omdat er 2 lessen uitvielen vandaag, en omdat dat mijn enige lessen zijn op de vrijdag had ik vervroegd weekend. Ik ben gezellig met twee vrienden schuinestreep klasgenoten de stad in gegaan mét resultaat. (: Zie onderaan wat en waarvandaan. Spreek jullie snel ♥ 



 - 2 paar oorbellen bij de SIX, panterprint sjaal bij de H&M
- Oversizede grijze coltrui bij de ONLY (op de foto zie je alleen een detail van de achterkant)
- Sleehakken bij de BELEZZA
- Detail sleehakken. 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt echt superleuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love these photos, great details!!! Amazing blog! Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die oorbellen vind ik echt heeeeel erg leuk! (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeii,

    Ik heb je een Blog Award gegeven, voor uitleg hoe het werkt -» zie mijn blog.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen