maandag 5 september 2011

I like money right were I can see it, hanging in my closet | shoplog.

Ik kon gisteren echt heel slecht in slaap komen, omdat ik Nicki Minaja's 'Super Bass' uit mijn hoofd had geleerd. Die had ik de hele avond zitten rappen. (ik kan niet rappen, het klinkt nergens naar, maar ik wou me bewijzen voor mijn broertje dat ik het eerste couplet kon hahaa) Dat Rapnummer bleef zich elke keer weer herhalen in m'n hoofd. Als je 'm nog niet kent, en je bent een muziekliefhebber, of je wilt je ook voor je broertje bewijzen, of voor jezelf, of je verveeld je HIER is de link naar het nummer en HIER die naar de lyrics. (:
Maar ik heb vandaag dus geshopt met een goede vriendin van me. Het was gezellig, erg rustig ook in de stad.
Onder de foto's staat waar ik wat gekocht heb. (Sommige kledingstukken kocht ik een paar dagen geleden) Liefsx Lisanne. Ps. De blouse ziet er niet zo netjes uit op de foto. Dat komt omdat hij nog niet gestreken is, normaal is hij niet zo. (:
1 - Lichtgrijs jasje - H&M
2 - Roze truitje met kant op schouders - C&A
3 - Zwarte veterschoenen met blokhak - Schoenenreus.
4 - Detail jasje.
5 - (oud)roze blouse - H&M
6 - Stretch Skinny jeans - H&M
Niet op de foto:
7 - Ketting - Hema
8 - CD van Anouk - mediamarkt
9 - bh - H&M

8 opmerkingen:

  1. Mooie items! Vooral de roze trui rechtsboven!

    Fashiable

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk jasje!

    ik vind het boek style erg leuk!
    ik zou hem kopen als ik jou was ;)
    xMarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik woon niet in Zwolle, maar ga er inderdaad wel naar school. Naar welke school ga jij? En je aankopen zijn allemaal erg mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like your header and your clothes. Keep up the good work!

    Love, Nura from 'World Of Fashion Inspiration'

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thank you! I like your lovely Blog and i am going to follow you, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat roze truitje is erg leuk!
    Welkom op blogspot, kom ook eens bij mij kijken!
    Lots of love

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dat jasje linksboven ook... super mooi jasje!

    BeantwoordenVerwijderen