zondag 18 september 2011

woohoeee.

Sorry voor de laaaate post. De week was best wel druk. Zo kregen we de eerste schooldag al de opdracht om een tas te ontwerpen, en bleek het de tweede schooldag een misverstand te zijn, en daarna moest het wel weer. En zo ging het de hele week eigenlijk. Maar voor de rest was het best een leuke week. Ik heb de klas, de docenten en de vakken leren kennen. Ik weet nu wie Anna Wintour is (nee echt dat wist ik nog niet haha), hoe je een mode item presenteert met beeldaspecten, en dat onze docente van modevormgeving schoenen ontwerpt en dat het stylingteam van Lady Gaga haar gevraagd had om ze op te sturen. Lady Gaga wou ze dragen op haar nieuwe cd cover, maar heeft ze uiteindelijk toch nog teruggestuurd. Mijn mond viel (letterlijk) open toen ze dat vertelde, echt heel bijzonder. Zij is ook op tv en  radio geweest. (Een betere manier om je schoenen te promoten bestaat niet geloof ik)  (:  

Verder was dinsdag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The vampire diaries! Ik heb de eerste aflevering vandaag gezien, en ik kan niet wachten op de rest. Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren tussen Caroline en Tyler, en natuurlijk Damon en Elena. (: 
Tot slot zijn hier 4 foto's van Amsterdam. Alle vier gemaakt in de Grote kerk bij de tentoonstelling van Mart Visser. Lotsoflove ♥
1 - Begin van de tentoonstelling. 2 - Prachtige kanten sluier met vlinders. Dit vond ik persoonlijk het mooiste stuk van de tentoonstelling. 3 - Kleine trouwjurk. De sleep is gemaakt van lapjes stof van andere trouwjurken. Achteraan licht het nog opgerold, die sleep was echt heeeel lang. 4 - vier jurken.

2 opmerkingen:

  1. Oh my those white dresses, look at the detail! Absolutely gorgeous, and yep I love Nina Dobrev too :)

    xx
    Erika
    http://www.erika-t.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen