zondag 4 september 2011

First post.

Haaaai. Ik begin vanaf vandaag met posten. Ik had gisteravond een feestje, dus ik mocht vanochtend heerlijk uitslapen van mezelf. 'Smiddags ging ik op de fiets naar vriendinnen toe, en daar keken we de film Big Daddy, (dat kind was zooo schattig, we bleven maar 'aaaahh' zeggen wanneer hij in beeld kwam) (en we vroegen ons telkens af of het niet toevallig éen van de twee acteurs was die Zack&Cody spelen haha) De film is een aanrader, erg grappig. (:  Morgen ben ik nog vrij en ik ga winkelen, dat heb ik de afgelopen weken vaker gedaan, dus ik upload een shoplog in één keer. Veel succes gewenst voor iedereen die morgen weer naar school moet, of voor het eerst gaan na de vakantie! (ik moet donderdag voor het eerst)
Lots of love, Lisanne.



5 opmerkingen:

  1. Veel plezier met winkelen :)! Morgen start school inderdaad bij mij. En succes met je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel plezier met alles!
    Ik vind je blog nu al leuk.
    zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey meid

    Welkom bij de club..!
    Heel veel succes met bloggen..

    Check mijn blog...

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, I found your blog and I love it. I would be pleased if we could follow each other.
    Just let me know and I will follow back.

    xoxo Anna
    FATV- FASHION AND THE VILLAGE

    BeantwoordenVerwijderen