dinsdag 13 september 2011

Your song.

Amsterdam was geweldig! Ik had alleen de pech dat mijn fototoestel stuk ging in het eerste museum waar we waren. Ik heb dus alleen foto's kunnen maken van de dam. De rest moest allemaal met mijn mobiel, en die kwaliteit is erg slecht. We zijn naar het tassenmuseum geweest, naar de bijenkorf, naar de tentoonstelling van trouwjurken Mart Visser in de grote kerk en naar nog een museum waar kledingstukken werden gepresenteerd van studenten van het Rietveld. Het mooiste vond ik de trouwjurken in de grote kerk. Foto's komen binnenkort. (: Hieronder zie je een foto van een uitzicht achter ons huis. De foto is met mijn mobiel gemaakt, slechte kwaliteit dus, maar het gaat om de kleuren. (:  Lots of love.

Eigen foto.    



100 keer wauw voor deze auditie aan de Britse Xfactor van Janet Devlin. Een 16 jarig meisje dat heel verlegen is. Zo mooi gezongen, en de hele zaal viel stil toen ze zong. Ik viel ook stil haha. Ik heb nog meer audities gekeken, en er zitten echt hele goede tussen.  Moest erg lachen om die van Frankie Cocozza. Hij maakte zijn eerste stap naar de beroemdheid en kwam thuis met 7 namen van verschillende meiden getatoeerd op zijn achterwerk. hahahaa.  Klik hier voor zijn auditie. (:

3 opmerkingen:

  1. I love xfactor UK and especially her audition :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt tof dat dagje Amsterdam! Ik ga die auditie meteen bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woow dat meisje is GOED!
    oeeh mooie foto!
    klinkt alsof amsterdam wel leuk was :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen