maandag 17 oktober 2011

So baby can't you see I've got to break free

Volgepropte bussen, Spaanse lessen, werkverslagen en het voorbereiden en in elkaar zetten van mijn schoolopdracht; mijn allereerste zelfgemaakte tas zijn een aantal redenen dat ik na een week eindelijk weer een post plaats (: Gisteren ben ik met mijn ouders en broertje in de auto gestapt om gezellig uit te waaien op het strand. We zijn langs de zee naar een strandpaviljoen gelopen om daar even wat te drinken. En vandaag weer een dagje school nog een week dan vakantieeeeee, gelukkig begint HNTM over een halfuurtje! (: Hieronder staat een kleine Whowhatwear van verschillende blogs. Echt verbazingwekkend wat voor prachtige foto's deze bloggers posten. Ik ben absoluut fan van deze blogs! Tot snel, lots of loveX

Eigen foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten