zondag 30 december 2012

2012 Was van winter tot winter een jaar vol mooie herinneringen. Een geweldige zomer gehad. Ik kan me nog goed een avond herinneren dat we fietsend naar een verjaardag van vrienden gingen. Ik droeg mijn nieuwe peep toes die ik in een leuk winkeltje in Groningen had gekocht. Ik was ontzettend blij met de schoenen, maar het was zo verschrikkelijk koud toen we s'nachts terugfietsten. Gelukkig waren daar de (versleten) sokken van een vriend die mijn tenen beschermden tegen het afvriezen. Sokken maatje 48 zien er niet bepaald charmant uit in peep toes. Maar het was donker, en zomer. In de zomer mag alles. Alle broeierige avonden, het geweldig uitgaan, de muziek, de modetrends, de liefde, de momenten met vrienden en familie, maar ook de dingen die mis gingen of leken te gaan. It's all in my mind. Bij deze wens ik je een gelukkig, gezond en liefdevol 2013 toe! XX 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten