vrijdag 20 januari 2012

Inspiration

Ik heb al veel te lang niets meer gepost, dus als goede voornemen heb ik besloten meer te bloggen! Ik hoop dat het gaat lukken, want op school is het nu erg druk. Op bijna elk vak staat nu een project, en die moeten bijna allemaal in dezelfde week af zijn. Voor één van de projecten moeten we 5 kragen maken (overhemden/polo enz), waaronder één eigen ontwerp. Dat laatste vind ik het leukst, dan kan ik al mijn creativiteit kwijt. En dat is ook eigenlijk waarom ik voor deze mode opleiding gekozen heb! (:

Ben je ook al zo verslaafd aan de nieuwe lentecollectie van de H&M? Na kerst kreeg ik de nieuwe catalogus binnen, en ik bleeeeef maar bladeren hahaah. Ik heb heel veel mooie dingen gezien, en ik ben van plan morgen met een goede vriendin te gaan shoppen. Hier is mijn wishlist: - Een skinny in een knalkleur (liefst groen-blauw) - Top met bloemenprint. -  Een top voor het uitgaan. - Een bikini, liefst balconette model. - Een ruime tas. - Sieraden. JEAAH

Hieronder wat inspiration. Afbeeldingen komen van mijn WE♥IT en van Kanal5.se/365daysZe zijn zelf bewerkt. 
Lots of love.

9 opmerkingen:

  1. Thank you very much ♥. Those pictures are really inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!
    Die tweede sweater vind ik echt mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is very inspiring! i like your blog a lot, i keep following. :)


    la tiquismiquis
    http://tqsm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. boven middenin is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice inspiration!
    And you're from Netherlands? I love Netherlands! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave opdracht. Ik vind die trui met dat gehaakte vet gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post heb je! En de foto's zijn echt een inspiratie. Succes met je vijf projecten

    x


    ==========
    From http://www.checkmyfashion.com/

    An Online Wardrobe for worldwide Fashion Lovers

    BeantwoordenVerwijderen